Leteća banana


Ovu sam bananu radio zajedno sa djelatnicama prodavaonice balona Dominon, a sve je to bilo u sklopu festivala Zagrebi, kojeg organiziraju Jakša Borić i Emil Matešić na temu ekološke ezoterije ili tako nešto. Prije izrade same banane imao sam moralnu dilemu dali da radim sa tim ljudima jer oni pokušavaju izbaciti iz gradskog ateljea moje prijatelje i kolege Friščića, Rogića i Mezaka koji su im isti atelelje prije dvije godine ustupili jer tada u njega nisu dolazili. Frane Rogić mi je utješio i savjetovao da odradim svoj posao jer: "Mi nismo partija!" Nažalost drugi dan festivala organizatori nisu mogli platiti servis balona jer su pukli s lovom. Sve u svemu Leteća banana ima puno konotacija a inspiraciju za bananu dobio sam ovo ljeto na atlanskom otoku Madeiri, gdje banane rastu na svakom uglu!